Izbornik
Vizualni indentitet i brand
Kreiranje vizualnog identiteta subjekta predstavlja niz kreativnih aktivnosti na osmišljavanju i definiranju elemenata koji će vizualno predstaviti sam subjekt. Kreiranje vizualnog identiteta subjekta je složen proces, a pojednostavljeno bi se mogao predočiti kroz karakteristične elemente zapažanja u stvarnosti - kroz oblike, slova, boje ...
Funkcija vizualnog identiteta odražava se upravo u stvaranju prepoznatljivosti subjekta u javnosti jasno izraženim stilom i bojama. Vizualni identitet se prenosi putem raznih medija: posjetnicom, memorandumom, kovertom, poslovnom mapom, plakatima, brošurama, letcima, web stranicom, ambalažiranjem, promotivnim proizvodima i dr. Vizualni identitet kreira se grafičkim dizajnom te definira "Knjigom grafičkih standarda".
Svim našim klijentima kojima smo radili na kreiranju vizualnog identiteta, izradili smo "Knjigu grafičkih standarda" u tekstualnom i digitalnom obliku, u kojoj su točno definirane zaštitne boje (Pantone, CMYK, RGB, RALL), fontovi, dimenzije i pozicije na pojedinim medijima.
Brandiranje predstavlja vrlo složeni proces koji kroz vrijeme stvara prepoznatljivost imena, naziva, kvalitete, proizvoda, kompanije i sl. Stvaranje Branda je individualni proces i put kojim prolazi ili je prošao, predstavlja individualni i neponovljivi recept u vremenu i prostoru.
KREIRANJE VIZUALNOG IDENTITETA "CENTRA ZA DIZAJN I PROMIDŽBU"
Centar za dizajn i promidžbu je poslovni subjekt koji je sebi za cilj postavio afirmaciju Centra kao središnjeg mjesta za profesionalnu podršku drugim poslovnim subjektima kroz cjelovita rješenja na putu izgradnje vlastite prepoznatljivosti i branda.
Razvoj Centra usmjeren je na područje kreativne ekonomije – sinergije inovativnosti i znanja, tj. inovativna rješenja i njihovu primjenu .
KREIRANJE VIZUALNOG IDENTIETA "TRADICIJSKOG OBRTA VOJKOVIĆ"
Mijo Vojković, obrtnik iz Novske, rođen u mjestu Puska, Hrvatska Posavina, već niz godina se bavi tradicijskim obrtom, izrađujući ribarske suvenire koji su autentične replike originalnim ribarskim alatima koje su mještani Hrvatske Posavine stoljećima koristili, loveći ribu na rijeci Savi. Tradicija se prenosila s "koljena na koljeno". Tradicijske vrijednosti ove nematerijalne kulturne baštine Mijo pronosi sudjelujući na raznim izložbama, sajmovima i manifestacijama, kako na lokalnoj, tako i na regionalnoj, državnoj i međunarodnoj razini.
KREIRANJE VIZUALNOG IDENTITETA TRADICIJSKOG OBRTA "SLAVONICA RUSTICA"
"SlavonicaRustica" je tradicijski obrt koji se bavi izradom slika, skulptura i reljefa u drvetu tradicionalnom tehnikom duboreza. Osim slika i skulptura, duborezom se ukrašavaju sve drvene površine; stolovi, stolice, škrinje, vrata, kundaci za puške, bačve, glazbeni instrumenti… Sve duboreze izrađuje majstor Vlado Krajnović, čiji je talent odnjegovan upornošću i ljubavlju prema drvetu, umjetnosti i tradiciji, stvorio brojna djela trajne tradicijske i umjetničke vrijednosti.
Zaštitni znak tvrtke simboliziraju dvije riječi: "SLAVONICA" i "RUSTICA", koje odražavaju rustikalni stil. Slova su bijele boje koja su ukomponirana na pozadinu koja odražava prirodnu borduru drveta. |
KREIRANJE VIZUALNOG IDENTITETA TVRTKE "DAMIR VUKOVIĆ"
Tvrtka "Damir Vuković" se bavi preradom drvne mase. Do 2012. godine, većinski dio proizvodnje odnosio se na izradu elemenata i friza za parket i namještaj, a od 2012. godine, kada je tvrtka investirala u suvremenu tehnologiju za izradu lamela, osnovna djelatnost tvrtke postala je proizvodnja različitih vrsta lamela. Poslovna politika tvrtke postavila je na prvo mjesto kvalitetu proizvoda i poštivanje ugovorenih rokova isporuke, na osnovu čega gradi dugoročne poslovne odnose sa svojim poslovnim partnerima.