Izbornik
Opći uvijeti poslovanja
OPĆI UVJETI POSLOVANJA
Članak 1.
Općim uvjetima poslovanja uređuju se odnosi između trgovačkog društva Centar za dizajn i promidžbu d.o.o. iz Zagreba, Zagrebačka avenija 92 s jedne strane i kupaca (u daljnjem tekstu klijenata), s druge strane.
Članak 2.
Centar za dizajn i promidžbu d.o.o registriran je za pretežitu djelatnost 7311 - Agencije za promidžbu (reklamu i propagandu) i svojim klijentima pruža usluge iz svoga djelokruga poslovanja u skladu s pozitivnim zakonskim propisima.
Članak 3.
Korisnici usluga Centra za dizajn i promidžbu mogu biti pravne i fizičke osobe.
Članak 4.
Klijent je suglasan da Centar za dizajn i promidžbu poduzima se aktivnosti u okviru zakonskih propisa RH u svrhu provjere njegovih osobnih podataka, identiteta, statusa i platežne sposobnosti pri nadležnim tijelima koja imaju pristup takvim podacima, a za koje imaju izričitu suglasnost klijenta.
Svojom narudžbom, usmenim ili pismenom, klijent (pravna ili fizička osoba), daje svoju izričitu privolu Centru za dizajn i promidžbu da može koristiti, upisivati i obrađivati osobne podatke sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, kao i da može osobne podatke klijenta proslijediti financijskim institucijama, odnosno agencijama za naplatu potraživanja, društvima registriranim za djelatnost provjere kreditne i platežne sposobnosti.
Članak 5.
Svojom narudžbom klijent se obvezuje poštivati prava intelektualnog vlasništva. Centar za dizajn i promidžbu neće i ne može odgovarati niti provjeravati čije vlasništvo su dostavljene grafičke pripreme za tisak. Za intelektualno vlasništvo nad dostavljenim rješenjima odgovoran je isključivo klijent.
Članak 6.
Centar za dizajn i promidžbu se obvezuje za svaki proizvod na koji radi tisak, prije produkcije dostaviti klijentu na uvid i potvrdu suglasnosti predložak u pdf.-u koji definira vizualno oblikovanje, pozicioniranje te boje. Što se tiče boja, odnosno nijansi boja, prikaz boja na ekranu monitora može poslužiti samo kao orijentacija klijentu. Sve boje se definiraju u cmyk-u, odnosno prema pantone skali te ukoliko klijent želi vidjeti originalne nijanse boja, prema njegovoj isključivoj narudžbi napraviti će se uzorak tiska proizvoda, ali u tom slučaju sve troškove izrade uzorka proizvoda snosi klijent.
Članak 7.
Centar za dizajn i promidžbu će narudžbu za izradu proizvoda ili izvršenje usluge smatrati pravovaljanom ukoliko je ista napravljena u pisanom obliku te poslana poštom ili putem e-maila, uz naprijed navedenu potvrdu suglasnosti za produkciju.
Članak 8.
Za isporučene proizvode ili usluge Centar za dizajn o promidžbu je sukladno zakonskim propisima dužan klijentu ispostaviti račun. Klijentima može biti ponuđena mogućnost dobivanja računa i u elektroničkom obliku u skladu s posebnim propisima.
Članak 09.
Ukoliko nije drugačije dogovoreno, Centar za dizajn i promidžbu isporučuje sve proizvode na paritetu francoskladište Zagreb. Izričito, troškove na području grada Zagreba snosi Centar za dizajn i promidžbu, a ako je mjesto isporuke proizvoda van Zagreba, naručeni proizvodi se šalju brzom poštom na teret naručitelja.
Članak 10.
Centar za dizajn i promidžbu dužan je u duhu pozitivnih poslovnih pravila ispuniti ugovorene rokove isporuke, osim eventualnih kašnjenja isporuke u slučaju više sile. Viša sila predstavlja slučajeve na koje Centar za dizajn i promidžbu ne može utjecati (niti direktno, niti indirektno), a u krajnjem ishodu utječu na realizaciju ugovorenog roka isporuke proizvoda ili usluge prema klijentu. U takvim slučajevima klijent nema pravo na naknadu bilo kakve štete s osnova produženja rokova isporuke.
Članak 11.
Centar za dizajn i promidžbu obvezuje se isporučiti proizvode i/ili usluge klijentu nakon završenih radova prema narudžbi klijenta. Svi proizvodi i usluge vlasništvo su Centra za dizajn i promidžbu sve dok nisu podmirena sva potraživanja prema dospjelim a neplaćenim računima koje je Centar za dizajn i promidžbu izdao klijentu. Programska rješenja (software) koji je Centar za dizajn i promidžbu instalirao ili ugradio u PC sustave su intelektualno vlasništvo Centra za dizajn i promidžbu, bez obzira na vlasnika opreme. Vlasnik, odnosno korisnik licence ugovara plaćanje naknade za licencu na određeno vrijeme (uobičajeno vrijeme ugovaranja korištenja licence je godina dana), nakon čega korisnik treba produžiti pravo na licencu. U slučaju ne produživanja licence u smislu plaćanja naknade za naredno razdoblje korištenja, korisniku će se prekinuti pružanje dotadašnje usluge.
Članak 12.
Sukladno raznovrsnosti proizvodnog/uslužnog programa, različitim materijalima izrade kao i raznim modalitetima uporabe tehnika izrade proizvoda ili pružanja usluga, Centar za dizajn i promidžbu svoje cijene formira na osnovu kalkulativnih elemenata svake pojedinačne ponude/narudžbe. Slijedom toga, Centar za dizajn i promidžbu sa svakim svojim klijentom utvrđuje i potvrđuje pojedinačnu cijenu za svaki kupoprodajni odnos pojedinačno. Za svaki pojedinačni posao, cijena se izračunava prema kalkulativnim parametrima i potvrđuje suglasnošću klijenta za isporuku proizvoda ili usluge. Ponuđene cijene važe do roka opcije naznačenog na konkretnoj ponudi. Poslije toga roka, cijena je podložna promjeni uvjeta na tržištu.
Članak 13.
Rok za reklamaciju, odnosno prigovor je 8 dana od dana isporuke proizvoda, odnosno usluge. Nakon toga roka, kupac gubi pravo na reklamaciju.
Članak 14.
Ako klijent nije podnio pisanu reklamaciju, odnosno prigovor na isporučene proizvode/usluge ili instaliranu opremu u navedenom roku, a nije niti podmirio dospjelo dugovanje za navedene isporučene proizvode/usluge ili instaliranu opremu, Centar za dizajn i promidžbu će dostaviti naručitelju pisanu opomenu s upozorenjem da će po isteku osam (8) dana od dana dostavljanja klijentu navedene opomene, u slučaju da klijent u međuvremenu nije podmirio dospjelo potraživanje, poduzeti mjere i radnje za zaštitu svojih interesa.
Članak 15.
Centar za dizajn i promidžbu će prikupljati, obrađivati i čuvati osobne i identifikacijske podatke o svojim klijentima sukladno važećim zakonskim propisima i čuvati navedene podatke u tajnosti te će ih upotrebljavati samo za vlastite potrebe kao i za svrhe koju su u skladu sa zakonom te ovim Općim uvjetima poslovanja.
Članak 16.
Centar za dizajn i promidžbu pridržava pravo da klijente obavještava o raznim akcijama te novim proizvodima i uslugama, kao i o aktualnim ponudama. Klijent može zabraniti takvo obavještavanje putem e-maila ili telefona.
Članak 17.
Za sporove koji bi mogli eventualno proizaći iz narudžbi ili ugovora, uključujući i eventualne sporove u pogledu tumačenja, primjene ili izvršenja ovih Općih uvjeta, Centar za dizajn i promidžbu i klijenti će nastojati riješiti spor na prijateljski način, a u slučaju da se ugovorne strane ne uspiju dogovoriti, ugovara se nadležnost suda u Zagrebu.
Članak 18.
Ovi Opći uvjeti objavljeni su na Internetskim stranicama Centra za dizajn i promidžbu sukladno važećim propisima u Republici Hrvatskoj te su dostupni svim klijentima (pravnim i fizičkim osobama).
Članak 19.
Ovi Opći uvjeti poslovanja stavljaju van snage sve dosad objavljene Opće uvjete poslovanja i stupaju na snagu danom donošenja, odnosno objavljivanja na web stranicama tvrtke Centar za dizajn i promidžbu d.o.o., Zagreb, Zagrebačka avenija 92.
U Zagrebu, 02.01.2013. godine