Izbornik
Dizajn
Grafički dizajn predstavlja kombinaciju tipografije, ilustracije i tiska sa svrhom da se stvori vizualna percepcija, odnosno da se vizualnom komunikacijom prezentira i prenese određena vizualna poruka. Slijedom navedenog, grafički dizajn mora oblikovati poruku na način da ona nedvojbeno bude jasna i prepoznatljiva.
Grafički dizajn je uglavnom vezan uz dvodimenzionalnu komponentu, no razvojni pravci neminovno sve više uključuju trodimenzionalnu komponentu koja obuhvaća dizajniranje raznih objekata - ambalaže, izložbenih prostora pa sve do složenih oblika industrijskog dizajna.
S aspekta primjenjenog dizajna, misija naše tvrtke odražava se u aktivnostima:
- 2D dizajna, stvaranja kreativnih grafičkih elemenata koji prenose poruku individualnosti i prepoznatljivosti
- web dizajna kao skupa grafičkih elemenata uklopljenih u web tehnologije te
- 3D dizajna koji za našu tvrtku predstavlja područje kreativne ekonomije - sinergije inovativnosti i znanja, drugim riječima, pokretača kreativne ekonomije i inovativnosti u poslovnim procesima.